Proamtel
Proamtel
Proamtel

Komunikacja dla Biznesu:
systemy VoIP PBX PLATAN
chmurowe Cloud IP PBX NFON
---
Doradztwo i optymalizacja:
- łącza do Internetu z SLA
- łącza telefoniczne i VoIP
- Cloud Data
---
Posiadamy podzespoły:
Platan Micra Sigma Optima
Platan Progres 40
Micronet Delta
Slican CCA2720
---
Nowoczesne systemy
telekomunikacyjne:

- mobilność - zdalna praca
- przekierowanie połączeń
- integracja smartphone
- Unified Communications
- pokoje konferencyjne
- komunikacja VoIP, GSM
- obsługa linii PSTN, ISDN
- CTI,Contact Call Center

powrót na stronę "OFERTA" | powrót na stronę "Telefonia Stacjonarna"


Alcatel-Lucent OmniPCX Office - system komunikacyjny dla małych i średnich firm

Alcatel-Lucent OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE) to pre konfigurowalny serwer przeznaczony dla małych i średnich firm zainteresowanych telefonią biznesową klasy korporacyjnej. OmniPCX Office RCE jest kluczowym elementem pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions. Charakteryzuje się prostym wdrożeniem, zarządzaniem, korzystnym stosunkiem ceny do możliwości. Wdrożenie OmniPCX Office RCE jest pierwszym krokiem do poprawy jakości obsługi klienta, podniesienia efektywności prowadzenia działalności i obniżenia ryzyka operacyjnego.

OmniPCX Office w bezproblemowy sposób łączy się z serwerem Alcatel-Lucent Extended Communication Server. Razem oferują rozbudowane funkcje telefoniczne, realizują szybki i bezpieczny dostęp do Internetu i skrzynek e-mailowych oraz współdzielony dostęp do listy kontaktów, kalendarzy i dokumentów. Usługi te są dostępna dla pracowników w biurze, w trakcie podróży i wtedy kiedy pracują w domu.

OmniPCX Office współpracuje także z aplikacjami call center (udostępnia w standardzie swoją własną), softphonem i aplikacjami XML innych producentów.

Dostępne modele:

Compact Edition: od 6 do 16 użytkowników
Model S: od 6 to 20+ użytkowników
Model M:: od 15 do 60 użytkowników
Model L: od 30 do 90 użytkowników
Model XL: do 200 użytkowników

Funkcjonalność:

• zintegrowany, modularny, zaawansowany serwer komunikacyjny obsługujący telefonię korporacyjną korzystającą z tradycyjnej technologii TDM, jak i IP oraz jednocześnie z obu
• rozwiązanie kompletne obejmujące także wbudowany system poczty głosowej, osobistego asystenta, automatycznego operatora i zintegrowany serwer CTI
• współpracuje z telefonami analogowymi, cyfrowymi, IP, mobilnymi oraz softphonami
• komunikaty powitalne – w formie muzyki w trakcie oczekiwania i wiadomości głosowych
• automatyczny operator: zarządzanie połączeniami z wykorzystaniem zarządzanego przez firmę systemu zapowiedzi głosowych
• aplikacja PIMphony Basic przeznaczona na komputery PC udostępniająca użytkownikowi funkcjonalność telefonu na komputerze (możliwość przejścia z bezpłatnej wersji Basic na PIMphony Pro lub PIMphony Team)
• przekierowywanie połączeń: automatyczne Przekierowanie nadchodzących połączeń
• automatyczna dystrybucja połączeń: oprogramowanie do routingu połączeń
• EasyContact Call Center – prosta aplikacja call center (można przejść na rozbudowaną wersję OmniTouch Contact Center Office)