powrót na stronę "OFERTA" |
powrót na stronę "Telefonia Bezprzewodowa"
Platan Call Monitor
oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).
Najważniejsze funkcje programu Platan Call Monitor:
- monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione),
- informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia,
- informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto oddzwonił, a które nie zostały obsłużone,
- informacja o połączeniach oczekujących w kolejce,
- wyświetlanie dostępności agentów (zalogowany, wylogowany),
- statusy krótkotrwałej niedostępności (np. urlop, przerwa) ustawiane przez agentów, w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane,
- informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na rozmowę),
- statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.),
- statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu,
- łatwe logowanie do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie,
- obsługa do 64 Grup Wspólnego Wywołania, po nawet 16 użytkowników każda, w jednej lub wielu lokalizacjach.